כאבים כרונים – מה שנראה לי.

עמוד הבית פורומים פורום רופאי שיניים כאבים כרונים – מה שנראה לי.

  • הנושא הזה ריק.
מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • תגובות
  • #20770
    כאבים כרונים – מה שנראה לי.

    לפניי קצת יותר משנה שן תחתונה ליד הניב פנימה החלה לכאוב כאבים בלתי נסבלים מלווים בבכי וזעקות לשמיים.

    נגשתי לרופא שיניים,
    הוא ביצע צילום פנורמי וראה שיש דלקת בשורש השן ויש צורך וטיפול שורש,
    אבל השן הייתה כל כך כל כך הרוסה שהוא היה בספק שיהיה ניתן ליצור שם מבנה לאחר הטיפול ואמר שהוא מוכן לנסות להציל את השן אבל במידת הצורך יתכן והשן הזאת תאלץ לעבור עקירת שורש ולאחר מכן שתל וכתר.

    וכך היה,קיבלתי מוקסיפן (שלא עזר לכאבים) קיבלתי אוגמנטין (גם לא עזר לכאבים) ובסוף  עברתי את הטיפול שורש והותקן על הטיפול שורש מבנה.

    לאחר מספר שבועות השן כבר לא כאבה אבל לא היה אפשר לנגוע בה, או ללעוס עליה היא המשיכה לכאוב רק במגע.
    הגעתי לרופא שיניים והוא הסביר לי שכנראה כבר היה מאוחר מידי עבור השן הזאת ועל אף המאמצים נאלץ לבצע שתלים, הסכמתי.

    הייתה לי שן טוחנת לידה שגם היתה אכולה לגמרי אז ביקשתי מהרופא שאם כבר עושים את השתלים אני רוצה לעשות את זה בשתיי השיניים (שתיי ציפורים במכה אחת) ולסיים עם זה.

    עברתי את השתלים, ולאחר שבוע של כאבי תופת הכאבים הפסיקו לחלוטין, מת!
    הייתי צריכה תקופה עם השתלים ללא כתרים לוודאות שהם נקלטו בפה שלי, משהו כמו 5-6 חודשים, שבהם, אכלתי, לעסתי מסתיק, שתיתי, חיטטתי, נגעתי, ובאמת באמת כלום! תענוג!

    לפניי 3 ימים שמו לי את הכתרים החדשים (זרקוני) ומאז כבר שלושה ימים לא כואב לי הפה אבל אני לא יכולה ללעוס באזור, אם אני נוגעת זה עובר את ה"לחץ" שיש על השיניים לאחר כתר, השן הטוחנת (השן שהצטרפה לשתלים הלא כואבת) בסדר, אני לוחצת באזור הכתר שלה ובאמת לא כואב בכלל, אבל השן הקרובה יותר לניב התחתון כואבת בלעיסה או סתם אם אני לוחצת שם עם הלשון, לא כאבי דלקת חלילה אבל כואב, לא חזרתי לשיגרה, כאב מציק טורדני ופשוט אי אפשר לאכול בצד הזה.

    אני מאוד מודאגת, מאוד מאוד, האם זה כרוני?
    למה השן הזאת יכולה לשת שתל בכייף אבל מבנה או כתר מכאיבים לי נורא?
    מה לא בסדר איתי??
    האם זה לנצח??

    מחר אני אהיה אצל הרופא שיניים, הוא חושב שצריך להנמיך אותה, כי כיביכול מה שגורם לכאב זה העובדה שהשן מתנגשת עם שן מהלסת העליונה, אבל זה לא מרגיש ככה,

    האם זה לא טבעי? בכל לסת של כל אדם כשהלסת נסגרת השיניים מתנגשות אחת בשניה, זה טבעי! אף אחד לא סובל מזה, אני לא לועסת כבר שלושה ימים על האזור הזה כי אני באמת לא יכולה, גם אם אני משחקת עם הלשון בכתר הזה יש כאבון.

    מה זה כבר יכול להיות!?!?!

    #20772
    כאבים כרוניים

    שלום שלי. על הרופא שלך לבדוק שהכתר לא נמצא בטראומה סגרית, כלומר סגירה חזקה מדי עליו. יש לבדוק שהשתל יציב. תזוזה הכי קטנה של השתל מעידה על כשלון, וזה כואב. בקשי מהרופא לצלם את השן, צילום מקומי, לא פנורמי שאינו מדוייק, ולא נותן פרטים.

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
כתיבת תגובה בתור אורח באתר. כניסה לחשבון שלי
פרסום תגובה
הפרטים שלך