צמרמורות

  • This topic has תגובה 1, משתתף 1, and was last updated לפני 8 months by
    ד"ר דורון אבניאלי - מרכז השתלות שיניים
    מנהל הפורום
    .
מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • תגובות
  • #35737

    לצערי עברתי טיפול שיניים לצרכים אסתטיים שכלל השחזה של 16 שיניים וכתרים עליהם. כיום ישנם בעיות כמו כאבים ורגישוית אך התופעה המוזרה ביותר היא צמרמורות בגוף מאז הטיפול האחרון לפני כחודש וחצי בגוף ורמתן פוחתת. אפשר לראות אותן ממש בעור ברווז והן מגיעות ספונטנית או במגע בדברים רכים. בחיפוש אחר תשובות שמעתי 2 אפשרויות: 1-הטיפול עשה בעיה נוירולוגית. 2-הצמרמורות הגיעו בעקבות זריקות המכילות אדרנלין.
    רציתי לשאול:
    האם הד”ר מכיר את התופעה? למה זה קרה? האם זה יחלוף ומתי? והאם עכשיו כשאני רגע לפני הורדת כתרים ואולי גם ביצוע טיפולי שורש זה לא יחזור ויתעורר לאותה רמה שהייתה בהתחלה.

    #35795

    לא נראה לי שהתופעות המצויינות קשורות לטיפול.
    קרוב לודאי שהטיפול לא גרם לבעיות נוירולוגיות, ובטוח שזה לא קשור לזריקות.

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
כתיבת תגובה בתור אורח באתר. כניסה לחשבון שלי
פרסום תגובה
הפרטים שלך